Kdyby bylo Brno orchestrem, z jakých nástrojů by se skládalo? Baví Pavla Čadka více tvořit nebo vystupovat před lidmi? A na čem nyní pracuje? Čtěte v krátkém rozhovoru.
Kdyby bylo Brno orchestrem, z jakých nástrojů by se skládalo?
Tak na tohle se mě skutečně ještě nikdy nikdo nezeptal… No, myslím, že by to byl nějaký swingový orchestr, možná s kapkou cimbálu, houslí… sem tam nějaká fujara…
Baví vás víc tvořit, nebo vystupovat před lidmi?
Prvotní tvorba trochu bolí, člověk má prázdný list, musí přemýšlet a ono to nejde a nejde… Nahrávání ve studiu je ale neskutečně naplňující, základy už jsou a teď se to jenom dobarvuje. Člověk má taky pocit, že vytváří něco trvalého, co si teoreticky můžou pouštět děti našich dětí (ale vsadím se, že to nebudou dělat, holomci). No a vystupování před lidmi záleží dost na atmosféře, na lidech, místě, zvukaři, cateringu (ten umí velmi vylepšit den!)… Někdy je hraní opravdu za trest, jindy je to jako dávka kokainu (kterou jsem nikdy reálně neměl, takže vlastně nevím).
Na čem teď pracujete/na co se můžeme těšit?
Brzy vyjde moje druhé album 20–30 spolu s klipem k úvodní písni 20. Album vyjde tentokrát i na vinylové desce a já už se nemůžu dočkat, protože jak hudebně, tak graficky na tom pracovali vážně špičkoví lidé, které jsem si mohl dovolit díky štědrým příspěvkům od lidí přes Donio.
Převzato z časopisu KAM v Brně → shop.pocketmedia.cz/predplatne