Kampaň Nehrajeme, vyhrajeme! vyhlíží lepší zítřky. Foto: Fléda
Co dělají brněnské kluby v této nepříliš šťastné době? Jejich program se liší. Některé pomocí kampaně rekapitulují uplynulý rok, jiné zase poskytují prostory pro zkoušky kapel, pořádání konferencí či nahrávání demoverzí.
„Nehrajeme, vyhrajeme.“ Klub Fléda spustil svou novou kampaň, jejímž cílem je povzbudit všechny kolegy a pracovníky z hudební scény. Na devíti vizuálech Fléda ukazuje své zaměstnance v jejich aktuálních a zcela odlišných povinnostech. Poselství kampaně je jasné – hrdinové z plakátů vzkazují, že na sobě pracují, inovují a těší se na lepší zítřky. Hudební klub SONO zase využívá svých prázdných prostor jako útočiště pro zkoušky kapel, konference, a dokonce zde vznikl studentský film o epilepsii. V ArtBaru Druhý Pád vznikl podcast, jenž vám přiblíží lidi, kteří za klubem stojí nebo s ním jsou nějakým způsobem spojení. ArtBar můžete podpořit koupí cihly nebo legendární Zázvorodky.
Převzato z časopisu KAM v Brně → shop.pocketmedia.cz/predplatne