Napíšete, jakou látku potřebuje vaše dítě doučit a které dny a čas se vám doučování hodí. Foto: VIDA! science centrum

Má vaše dítě potíže s chemií? Neví si rady s úkolem z matematiky? Potřebuje připravit na test z biologie? Nebo byste mu chtěli dopřát pravidelné lekce cizího jazyka, kde se bude lektor věnovat pouze jemu?

Zábavní vědecký park VIDA! nově nabízí on-line doučování. Může jít o jednorázovou lekci, ve které se probere konkrétní úkol či látka, nebo o pravidelné doučování například na přijímací zkoušky. On-line doučování vedou lektoři brněnského science centra, kteří tu běžně uvádějí programy s pokusy nebo připravují příměstské tábory či kroužky. V naprosté většině se jedná o studenty magisterských a doktorských programů vysokých škol. Vybírat je možné z celé řady předmětů – od matematiky a češtiny přes fyziku, chemii, biologii či programování až po angličtinu, španělštinu i latinu.  Jak si VIDA! online doučování objednat? Stačí na webu v patičce vyplnit dotazník a napsat, jakou látku potřebuje vaše dítě doučit a které dny a čas se vám doučování hodí.

On-line doučování